زنجاب زنجاب

جلوگیری از چروک چشم

جلوگیری از چروک چشم

چروک دورچشم تاثیر بسیاری روی زیبایی صورت می گذارد، این چروک ها باعث می شود سن شما بیشتر از سن واقعی تان به نظر برسد.برای حفظ زیبایی پوست صورت خود باید از این چین و چروک ها جلوگیری شود.

به نوعی از پوستی که دارید توجه کنید - چرب است ؟ خشک است؟ در این صورت از محصولاتی استفاده کنید که به نوع پوست شما بیاید این باعث می شود که پوست شما سالم تر نگه داشته شود.

همیشه شب قبل خواب آرایش روزانه خود را بشویید ،پوست را تمیز کنید،تا روغن و باکتری بر روی صورتتان نماند... 

مراقبت های بهداشتی باید یک اجبار باشد چون نه تنها از پیری جلوگیری می کنند بلکه باکتری ها رو از صورت از بین می برد 

استفاده از کرم دور چشم:

استفاده از کرم های دور چشم می تواند باعث آبرسانی پوست اطراف چشم وحفظ رطوبت پوست شود.واز وجود چین و چروک های دور چشم جلوگیری کند.حتی از سنین 20 به بالا در صورت مشاهده چین و چروک می توانید برای پیشگیری از کرم های دور چشم استفاده کنید.

استفاده از ماسک های گیاهی دور چشم:

اگر بر روی پوست دور چشم خود از ماسک استفاده کنید بر زیبایی صورت و شفافیت پوست شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.می توانید از ماسک خیار،نارگیل و آواکادو.استفاده کنید.

تغذیه سالم:

تغذیه و رژیم غذایی سالم باعث می شود از پیری زودرس و چین و چروک دور چشم جلوگیری شود.و همچنین به لطافت وزیبایی پوستتان کمک می کند.میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنید.مواد قندی و شیرینی جات کمتر مصرف کنید.مصرف فست فود را به حداقل برسانید.سعی کنید در روز 8 لیوان آب مصرف کنید.

ورزش عضلات دور چشم:

با ورزش عضلات اطراف چشم از شل شدن و افتادگی پوست اطراف چشم جلوگیری کنید.ماساژ اطراف چشم  باعث می شودعضلات اطراف چشم سفت و خوش فرم شود و دچار افتادگی نگردند.

استفاده از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی:

نور خورشید علاوه بر اینکه طراوت بخش است اما تماس مستقیم بیش از اندازه آن با پوست باعث بیماری های پوستی می شود.لذا در هر فصلی از سال از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید

همچنین وقتی از خانه بیرون می روید از عینک هایی استفاده کنید که توانایی مقابله با اشعه یو وی آفتاب را داشته باشد  

  • اشتراک گذاری